Lunch & Learn! Een gratis lunchsessie voor zorg en welzijn organisaties waarin ik je laat zien hoe je met een betere website niet alleen je cliënten beter bedient, maar ook je team ontlast.
Minder vragen op locatie, meer tevreden cliënten en een vlottere werkflow.
.avif)
Als organisatie in de zorg of welzijn sector werk je elke dag aan het welzijn van anderen. Deze zorg is natuurlijk altijd 1:1 contact, maar vaak begint deze reis al online. En die is niet altijd even gebruiksvriendelijk of toegankelijk...
Met mijn expertise in UX en digitale toegankelijkheid vertaal ik jullie kwalitatieve zorg naar een gebruiksvriendelijke online ervaring.
Want goede zorg is voor iedereen. En dat bied je het liefst zowel offline, als online.
Onder het genot van een heerlijke lunch neem ik je in een uur mee in de wereld van digitale toegankelijkheid.
Geen technische praat, maar praktische inzichten waarmee jouw organisatie vandaag nog verschil maakt.
Na afloop is er ook tijd om te sparren en ervaringen te delen met andere zorg- en welzijnsorganisaties.
.avif)
Onder het genot van een heerlijke lunch neem ik je op vrijdag 9 januari 2026 mee in de wereld van digitale toegankelijkheid
Geen technische praat, maar praktische inzichten waarmee jouw organisatie vandaag nog verschil maakt.
Na afloop is er ook tijd om te sparren en ervaringen te delen met andere zorg- en welzijnsorganisaties.
Deze sessie vindt plaats in "The Gym," in Oldschool Hotel Winterswijk. Een karakteristieke ruimte in de voormalige middelbare school de Driemark. Entree is via de parkeerplaats aan de Laan van Hilbelink 11 in Winterswijk.
.avif)
De sessie is speciaal voor professionals en beslissers binnen zorg- en welzijnsorganisaties die hun digitale dienstverlening willen verbeteren denk aan communicatieadviseurs, beleidsmakers, IT- of projectleiders en eigenaren.
Zeker! Geef bij je aanmelding even aan met hoeveel je komt, dan houden we rekening met de lunch en zitplekken.
Perfect! We laten juist zien hoe je met kleine aanpassingen al grote impact maakt zonder dat je meteen alles opnieuw hoeft te bouwen.
Je leert hoe je website beter kan bijdragen aan cliënttevredenheid, efficiëntie én inclusie. Ik deel praktijkvoorbeelden, quick wins én je kunt je eigen situatie bespreken.
Nee hoor. Ik leg alles uit in begrijpelijke taal. Wat je rol binnen je organisatie ook is, je krijgt praktische inzichten waar je meteen mee aan de slag kunt.
Geen probleem, laat het me even weten en dan houd ik je op de hoogte van een volgende sessie of sturen we je de highlights per mail. Stuur je afmelding even naar hallo@holumedia.nl of bel/app me op: 06 34 22 03 66