Lunch & Learn! Een gratis lunchsessie voor zorg en welzijn organisaties waarin ik je laat zien hoe je met een betere website niet alleen je cliënten beter bedient, maar ook je team ontlast.
Minder vragen op locatie, meer tevreden cliënten en een vlottere werkflow.
.avif)
Als organisatie in de zorg of welzijn sector werk je elke dag aan het welzijn van anderen. Deze zorg is natuurlijk altijd 1:1 contact, maar vaak begint deze reis al online. Hoe optimaliseer je deze reis zo goed mogelijk zodat iedereen de juiste zorg(-informatie) vindt?
Met mijn expertise in UX en digitale toegankelijkheid vertaal ik jullie kwalitatieve zorg naar een gebruiksvriendelijke online ervaring.
Want goede zorg is voor iedereen. En dat bied je het liefst zowel offline, als online.
Maar liefst 27% van de Nederlanders heeft een functionele beperking of lage digitale vaardigheden. Een toegankelijke website zorgt ervoor dat zij jouw zorg wél kunnen vinden. Dat levert meer bereik op, minder telefoontjes met dezelfde vragen en een lagere werkdruk voor je team.
In deze sessie ontdek je precies welke verbeteringen het meeste effect hebben én hoe je ze direct kunt toepassen binnen jouw organisatie.
.avif)





Luuk heeft voor ons boek over depot-antipsychotica een website ontwikkeld die onze verwachtingen ruimschoots heeft overtroffen! Het resultaat straalt professionaliteit en vakmanschap uit, en het hele proces verliep op een ontspannen en plezierige manier." Luuk is een ondernemer die rust en vertrouwen uitstraalt. Zijn geduld, zorgvuldige aanpak en heldere communicatie maken hem een ideale partner. Hij weet moeiteloos onze wensen om te zetten in een prachtig eindresultaat, tot in de kleinste details perfect uitgewerkt.
“Een design ontwikkelen voor een nieuwe website met Luuk is een feestje. Hij is niet alleen creatief maar kan ook goed meedenken vanuit het merk (doel) en de gebruiker. Zijn flexibele houding is heel prettig. Ook verliest hij de deadline(s) niet uit het oog. Kortom: plezierig samenwerken met Luuk!”
“Luuk is een uitstekende UX designer die ons heeft geholpen met diverse uitdagingen aan onze webshop. Zijn expertise en heldere communicatie heb ik als erg prettig ervaren. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een vakkundige en flexibele professional."
"Vanaf de start was Luuk een plezierige aanvulling op ons innovatieteam. De afgelopen 2 jaar is Luuk niet alleen als UX designer voor ons aan de slag gegaan, maar heeft hij ook ideation sessies begeleid en aan conceptontwikkeling gewerkt. We kunnen Luuk van harte aanbevelen."
"Samenwerken met Luuk heb ik als super ervaren. Hij is een topper die helder communiceert, goed luistert naar ons als klant, hij denkt mee en komt met creatieve oplossingen. Maar Luuk is ook iemand die durft aan te geven als iets misschien niet zo goed werkt of niet past. Hierdoor zorgt hij ervoor dat je als klant het beste uit het traject haalt."
“Luuk is een betrouwbare vakman, communiceert snel en zeer prettig en is erg betrokken bij het project. Staat open voor vragen en technische ondersteuning. Aanrader!”
“Luuk heeft al mijn specifieke ideeën terug laten komen in de website voor mijn eigen bedrijf. Ook heeft hij veel inzicht kunnen geven in alle mogelijkheden waardoor ik mooie nieuwe toekomstplannen op heb kunnen stellen voor mijn eigen bedrijf. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk en inspirerend, en ik ben meer dan tevreden met het eindresultaat en de fijne samenwerking.”
.avif)
Onder het genot van een heerlijke lunch neem ik je in een uur mee in de wereld van digitale toegankelijkheid.
Geen technische praat, maar praktische inzichten waarmee jouw organisatie vandaag nog verschil maakt.
Na afloop is er ook tijd om te sparren en ervaringen te delen met andere zorg- en welzijnsorganisaties.
Deze sessie vindt plaats in "The Gym," in Oldschool Hotel Winterswijk. Een karakteristieke ruimte in de voormalige middelbare school de Driemark. Entree is via de parkeerplaats aan de Laan van Hilbelink 11 in Winterswijk.
.avif)
Communicatieprofessionals die hun website écht toegankelijk willen maken voor iedereen
(Praktijk)managers die de werkdruk willen verlagen door herhalende cliëntvragen te verminderen
Beleidsmakers & kwaliteitsmedewerkers die verantwoordelijk zijn voor inclusie, digitale toegankelijkheid of WDO/WCAG-compliance
Teamleiders in zorg & welzijn die betere online informatievoorziening willen voor cliënten en hun naasten
Zeker! Geef bij je aanmelding even aan met hoeveel je komt, dan houden we rekening met de lunch en zitplekken.
Perfect! Ik laat juist zien hoe je met kleine aanpassingen al grote impact maakt zonder dat je meteen alles opnieuw hoeft te bouwen.
Je leert hoe je website beter kan bijdragen aan cliënttevredenheid, maar ook minder herhalende vragen bij je collega's. Daarnaast ben je goed voorbereid op toekomstige wetgeving. Ik deel praktijkvoorbeelden, quick wins én je kunt je eigen situatie bespreken.
Nee hoor. Ik leg alles uit in begrijpelijke taal. Wat je rol binnen je organisatie ook is, je krijgt praktische inzichten waar je meteen mee aan de slag kunt.
Geen probleem, laat het me even weten en dan houd ik je op de hoogte van een volgende sessie of sturen we je de highlights per mail. Stuur je afmelding even naar hallo@holumedia.nl of bel/app me op: 06 34 22 03 66